Pasta rybna z twarogiem

Pasta rybna z twarogiem

Składniki:

- szproty w sosie pomidorowym
- 125g twarogu półtłustego
- sól himalajska

dodatki:
- pomidorki koktajlowe
- pieczywo z dodatkiem amarantusa Granex (więcej o produkcie na Uwaga, zrzucam)

Przygotowanie:
Rybę w sosie i twaróg miksuję razem na gładką masę, doprawiam solą. Pasta jest dobra na śniadanie na kanapki. Ja podaję z chrupkim pieczywem i koktajlowymi pomidorkami.
[opinia: pieczywo z dodatkiem amarantusa Granex jest lekko chrupiące, ale też dość miękkie. W smaku kukurydziane i co ważne bez dodatku cukru. Można jeść same lub zwyczajne w zastępstwie pszennego pieczywa.]



9 komentarze:

  1. no wyglada dobrze ;) chyba zrobie po weekendzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno smaczna pasta :) Lubimy takie smarowidła kanapkowe mimo, że nie jemy chleba xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię chrupiące pieczywo z pastami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie miałam jeszcze nigdy okazji tak łączyć ryby, ale faktycznie danie wygląda bardzo zachęcająco. Jak dla mnie również świetnie sprawdza się łosoś od https://mowisalmon.pl/produkty/ i jestem zdania, że jest to ryba, która smakuje w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania.

 
Nie wyrażam zgody na kopiowanie, powielanie lub jakiegokolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach tekstów i zdjęć z serwisu internetowego https://kuchniacodnia.blogspot.com/ bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170)
zBLOGowani.pl